Στις 29/5/2024 πραγματοποιήθηκε επιμορφωτικό σεμινάριο ,που το διοργάνωσαν οι σχολικοί σύμβουλοι δασκάλων και νηπιαγωγών του νόμου Λευκάδας με σκοπό την ανάδειξη καινοτόμων δράσεων στην εκπαίδευση.
1.)Οι εκπαιδευτικοί της Α’ τάξης και ο εκπαιδευτικός της τάξης υποδοχής συνεργάστηκαν και παρουσίασαν το project «Τα ρομπότ στην υπηρεσία της ανακύκλωσης» , στα πλαίσια του εργαστηρίου δεξιοτήτων και πιο συγκεκριμένα , στην ενότητα της ρομποτικής .Παρουσιάστηκαν οι στόχοι του προγράμματος , εξήγησαν πως δούλεψαν οι μαθητές , μίλησαν για τον ‘έξυπνο κάδο’ που προγραμμάτισαν και κατασκεύασαν οι μαθητές , καθώς και τον τεχνολογικό εξοπλισμό που απαιτήθηκε .
Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Θερμού Γεωργία- Σιδηρά Μαρία-Μοσχόπουλος Ορφέας
2.)Στη συνέχεια παρουσιάστηκε το πρόγραμμα «Ταξίδι STEAM…στη Χωχαρούπα» το οποίο υλοποιήθηκε ως έργο της ευρωπαϊκής δράσης eTwinning. Το πρόγραμμα εφάρμοσαν τα τμήματα Β1 και Β2 και στοχοθεσία την τριβή με τη ρομποτική, τη τεχνολογία, τις αρχές του STEAM και την ανταλλαγή ιδεών και δραστηριοτήτων με σχολεία της επικράτειας.
Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Κύρου Άρτεμις -Χρήστου Αφροδίτη
3.) Πρόγραμμα πολιτιστικών θεμάτων:Animation με την τεχνική του Stop motion.”Από το tableau vivant του θεάτρου στο stop care του Κινηματογράφου”
Με την Δ’ τάξη
Θεματικές του αναλυτικού προγράμματος που προσέγγισαν: Κινηματογράφος, Φωτογραφία, Εικαστικές Τέχνες, Αυτοσχεδιασμός, Δραματοποίηση.Τα παιδιά της Δ’ τάξης, αφού εξοικειώθηκαν με την τεχνική του tableau vivant, μια τεχνική με την οποία δημιουργούν έναν ζωντανό πίνακα σαν παγωμένη εικόνα με αφορμή μια έννοια, μια ιστορία, μια φωτογραφία, κατέληξαν στην παραγωγή μικρών ιστοριών με εικόνες. Ακολούθως, και αφού ήρθαν σε επαφή με ταινίες προηγούμενων ετών, δημιούργησαν ομάδες, επέλεξαν το θέμα τους, σχεδίασαν το story board της ιστορίας τους και με υλικά που προμήθευσε το σχολείο, δημιούργησαν σκηνικά και ήρωες και προχώρησαν σε γύρισμα και μοντάζ. Οι ταινίες αναρτήθηκαν στο site του σχολείου και το υλικό παρουσιάστηκε την τελευταία ημέρα στον χώρο του σχολείου.
Υπεύθυνη μαθήματος Θεατρικής Αγωγής/υπεύθυνη υλοποίησης προγράμματος: Ηλέκτρα Μήτσουρα-Θεατρολόγος.
4.)Ερευνητικό πρόγραμμα για την παιδαγωγική του Fröebel.
Η διδάσκουσα Θεατρικής Αγωγής, Ηλέκτρα Μήτσουρα-Θεατρολόγος, συμμετείχε σε μετεκπαίδευση με το πανεπιστήμιο του Εδιμβούργου για την παιδαγωγική του Fröebel, παιδαγωγική που βάση και πυρήνα της έχει την επαφή των παιδιών με την φύση, την αυθόρμητη έκφραση και την αποδοχή πλήρως της έκφρασής τους.Με την σύμφωνη γνώμη του συλλόγου διδασκόντων και τηρώντας το πρωτόκολλο του πανεπιστημίου για ανωνυμία και προστασία του κάθε συμμετέχοντα, τμήμα του σχολείου επισκέφθηκε τον προαύλιο χώρο, ήρθε σε επαφή με φυσικά υλικά με κεντρικό ερώτημα “Τι ιστορίες μας λέει το χώμα; ” Τα παιδιά συνέθεσαν, φαντάστηκαν, δημιούργησαν έναν νέο κόσμο, ιστορίες και ατάκες.
Κεντρικό συμπέρασμα η ανάγκη να πραγματοποιούνται περισσότερα μαθήματα σε φυσικό χώρο.
Για την δημοσιευμένη έρευνα επισκεφθείτε τον παρακάτω σύνδεσμο:
Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.